Наша країна активно розвивається. За 15 років моєї роботи я бачу, як змінюється країна, а отже, люди та діти. Сучасне суспільство неможливо уявити зараз без інформаційних ресурсів, які не менш важливі, ніж матеріальні, енергетичні та трудові. Сучасний інформаційний простір вимагає від нас володіння комп'ютером, який все активніше входить у наше життя, стає не тільки необхідним атрибутом життєдіяльності дорослих, але й засобом навчання дітей. Використання інтерактивних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку Тільки починається, але за новими технологіями - майбутнє.
Актуальність цієї теми полягає в тому, що перетворення, що відбуваються у всіх сферах суспільства не могли не торкнутися і систему освіти. Освітні установи неминуче включаються до інноваційних процесів. Всі ми повинні йти в ногу з часом.
Інформаційні комп'ютерні технології (ІКТ) є чудовим засобом для самовдосконалення, оперативно отримувати або обробляти нову інформацію, а також ділитися своїм досвідом. Особливо хочеться відзначити те, що використання ІКТ дозволяє педагогу організувати на принципово іншому, вищому рівні діяльність і спілкування дітей, причому в багатьох напрямках діяльності. перетворюють її на найпотужніший інструмент для вирішення широкого спектра завдань можливості вибору найбільш ефективних методів роботи з дітьми.Якщо педагог володіє цим інструментом добре, у нього більше можливостей ефективно працювати, а отже, можна говорити про підвищення якості освіти вихованців. Технологія роботи дошки, заснована на принципі резистивної матриці, є найпоширенішою у світі та найбезпечнішою для здоров'я. Дошка дозволяє писати і малювати на ній електронним чорнилом і зберігати всі зроблені записи. у тому числі і роботу з дітьми з обмеженими можливостями здоров'я.
Як і всі педагоги у своїй роботі я керуюся основними документами, що регламентують мою діяльність, це:
- Закон про освіту
- ФГОС, в якому встановлено вимоги до оснащення освітнього простору ДТЗ технічними засобами навчання. Одним з таких засобів є сучасні інформаційно-комунікаційні технології.
І в ньому ж сказано, що основними завданнями ДНЗ є охорона життя та зміцнення здоров'я дітей, тому важливим документом у використання ІВТ є САН-ПІН, в якому прописані правила використання інтерактивного обладнання.
Ще одним із завдань ФГОС є забезпечення інтелектуального, особистісного та фізичного розвитку дитини.
Варто зазначити, що ІТ дозволяє зробити спільну діяльність привабливою, здійснює індивідуалізацію навчання, розширює картину світу дитини.Комп'ютерні технології дозволяють ставити перед дитиною і допомагати їй вирішувати пізнавальні та творчі завдання з опорою на наочність (опосередкованість) і провідну для цього віку діяльність - гру. розвитку, передбачає використання спеціалізованих або адаптованих комп'ютерних програм (головним чином навчальних, діагностичних та розвиваючих)
Знайомлячи дітей з казками, потішками, прислів'ями, загадками, приказками, ми тим самим прилучаємо їх до загальнолюдських моральних цінностей і в цьому нам допомагає інтерактивне обладнання.
Можна виділити такі форми роботи з батьками вихованців з використанням ІКТ - це:
➢ сайт дитячого садка;
➢ стільниковий зв'язок;
➢ газета групи,
➢ редакційно - видавнича діяльність: електронна газета, журнал;
➢ електронна консалтингова служба; (електронна пошта)
➢ створення медіатеки;
➢ використання особистої веб-сторінки,
Вони використовуються з метою вирішення актуальних проблем розвитку дітей при взаємодії дітей, що виховують дорослих. що мають величезний потенціал, покликаний зацікавити батьків і створити умови для їх активної участі в освітньо-виховному процесі сучасної освітньої установи. Можливо, комусь здасться, що розробити ігри так просто, а
|