Сьогодні загальноосвітня практика більшості розвинених країн формується з урахуванням наступних пріоритетів: гуманізації, індивідуалізації, інтенсифікації, профілізації та ранньої спеціалізації, реалізація яких на практиці передбачає трансформацію навчального процесу, його переклад на суб'єкт-об'єктну основу.
одним з важливих засобів підвищення якості навчального процесу, успішного засвоєння знань дітьми, формування у них умінь і навичок є інформаційні засоби навчання, які дозволяють не тільки реалізувати принципи наочності в навчанні, але і діяльнісний метод в навчанні.
Грамотне використання можливостей інноваційних засобів навчання в освітньому процесі сприяє активізації пізнавальної діяльності та підвищення якісної успішності школярів; досягненню цілей навчання за допомогою сучасних електронних навчальних матеріалів, призначе
...
Читать дальше »